Ислам қантөгісті айыптайды
Ислам қантөгісті айыптайды
20.07.2020
736
0

          Шын мәнінде Ислам дінінің өзіндік бір ерекшелігі бар және тартымды дін болып табылады. Ислам, басқа дін өкілдерін өзінің сенім негіздерін берік ұстануға көркемді түрде шақырып, адамдарға деген рахымдылықтың өзегін көрсетеді.

          Ислам дінінің кеңдігі соншалық, күнә жасаушы мұсылманның өзі Алла рахымынан құр қалмайды. Әрбір адам күнәсінің кешіріліп, Алланың рахымына бөленемін десе тәубе етуі керек.

          Осы себепті, қазіргі кейбір мұсылмандар Исламды насихаттаймыз деп, дін ұстанушыларды кәпірге шығарып жүргендердің салдарынан көптеген жазықсыз адамдардың өмірі қиылды, үйлер қирады және қаншама қаражат жұмсалғанын көз көріп жүр.

          Ислам ғалымдарының ескеруі бойынша бүгінгі таңда Ислам шариғатына қайшы келетін және дінге енгізген ең сорақы бидағаттың (жаңалықтың) бірі ол кәпір деп айыптау болып отыр.

          Осыған байланысты Имам Тахауй (беделді Ислам ғалымы) айтады: Құбылаға бет бұрып намаз оқыған және Алла тарапынан Мұхаммед пайғамбарға түскен барша нәрселерге сенген адам – мұсылман.

          Мұхаммед пайғамбар айтады: «Кімде-кім құбылаға бет бұрып намаз оқыса, біздің асымызды ішіп-жесе ол – мұсылман».

Ислам діні пайда болды, оны жамандаушылар да бар.  Осындай жала жабудың бірі - Ислам адамдарды, әсіресе әйелдерді өлтіруді бұйырады деп айыптауы...

           Шындығында, қасиетті дінімізде жазықсыз адамның қанын төгу, жанға қастық қылу немесе тіпті өзін-өзі өлтіру үлкен күнә болып табылады.  Исламда бір адамды әділетсіз өлтіру барлық адамдарды өлтірумен бірдей.  Бұл туралы Құранда айтылған:

           Яғни, «Кімде-кім кісі өлтірмеген немесе жер бетінде бүлік шығарып, бұзақылық жасамаған бейкүнә жанды нақақтан-нақақ өлтірсе, бүкіл адамзатты өлтіргендей болады. Сондай-ақ кім біреуді өлімнен құтқарып алса, бүкіл адамзатты өлімнен құтқарғандай болады»( Маида сүресі, 32-аят).

Соғыс кезінде де қарттардың, әсіресе әйелдер мен балалардың өміріне қауіп төндіруге жол берілмейді.  Бұл туралы бірнеше хадис бар.  Төменде осындай бірнеше хадистерді қарастырамыз.  Абдулла ибн Омар (р.а.) былай деді: яғни «Алла Елшісінің (с.а.с.) ұрыстарының бірінде байқаусызда қаза тапқан әйел табылды, содан кейін Алла елшісі (с.а.с.) әйелдер мен балаларды өлтіруге тыйым салды».

          Басқа бір хадисте Пайғамбар (с.а.с) әскерді байқап: яғни «Алланың атымен, Алла елшісінің ұлтына (үмбетіне, дініне, әдет-ғұрпына) сай әрекет етіңдер және қарттарды, жасөспірімдерді, сәбилер мен әйелдерді өлтірмеңдер».

          Бұл хадисте Пайғамбар (с.а.с.) үмметіне 14 ғасыр бұрын соғыстың негізгі ережелерінің бірі деп бұйырған.  Бұл адамгершілік ереже: егер жаулардың кішкентай балалары, қарт ерлер мен әйелдер болса да, егер олар соғысқа ешқандай қатысы болмаса, олар өлтірілмейді, өмірлері өзгеріссіз қалады.  Егер әлемде жалғасып жатқан соғыста Пайғамбардың (с.а.с.) осы өсиеттері орындалса, жүздеген мың балалар мен әйелдер құтқарылып, аман  қалар еді.

          Мұндай көптеген хадистерді келтіруге болады.  Алайда, ақыл-ойы, таза сенімі және терең ойы бар адам үшін бұл риуаяттар Пайғамбардың (с.а.с.) ешқашан әйелдерді, балалар мен қарттарды өлтіруге бұйырмағанын түсінеді.

          Ислам тарихында өте ауыр қақтығыстардың бірі «Хандақ» шайқасы болды.  Шайқас өте қиын жағдайда өтті, барлық мушриктер бірігіп, Медина қаласын қоршауға алып, мұсылмандарды ақырына дейін жоюға ант берісті.  Мұсылмандармен бітімгершілік келісім жасасқан болатын. Алайда, мушриктермен көрші тұрған еврей тайпалары сатқындық жасап және артынан шабуыл жасай бастады.  Содан кейін Алланың көмегі мен мейрімі арқылы қатты жел, ащы суық және мушриктердің өзара сенімсіздігі себепті келген  жерлеріне бос қолмен қайта оралады. 

          Бұл туралы Құранда: «Сөйтіп (Алла) сендерді олардың жерлеріне, үй-жайларына, мал-мүліктеріне, сондай-ақ бұрын-соңды аяқтарың баспаған жеріне мұрагер қылды. Алланың құдыреті барлық нәрсеге толық жетеді» (Ахзаб сүресі, 27-аят) – деген аятты түсірді.

          Алла Елшісі (с.а.с.) «Хандақ»  шайқасынан оралып, Фатиманың алдында тұрған кезде, Жәбірейіл келіп, Бани Құрайза мушриктермен күресу туралы Алланың бұйрығын жеткізді.  Сондай-ақ ол оларға көктен түскен періштелер де қару-жарақтарын шешпей күткенін хабарлайды.  Пайғамбарымыз (с.а.с.) бірден мұсылмандарға Бани Құрайзаға қарай асығуды және оған жеткенше аср намазын оқымауды бұйырды.  Хазірет Әли (р.а.) жалауды көтеріп, алға шықты.  Олар Дамаск кезінде Бани Құрайзаға жетеді.  Кейбір сахабалар күн батқанға дейін, яғни жолда аср намазын оқиды.  Басқалары хадистің пайда болуын қадағалап, кешке Бани Құрайзаға жеткенде қажыны оқиды.  Содан кейін Пайғамбардан (с.а.с.) бұл туралы сұрағанда, ол екі топтыңкіде дұрыс деп жауап берді.  Осыған сүйене отырып, мужтахид өзінің ижтихадында қателік жасаса да, сауапқа ие болады деп айтылады. Бани Құрайзаның кәпірлері жиырма бес күн бойы өз бекіністерінде болғаннан кейін мойынсұнды және Саад ибн Муаздың (р.а.) үкім шығаруына келіседі.  Оның ұйғарымына сәйкес, олардың әйелдері мен балалары тұтқынға алынды, ал олардың байлығы мұсылмандарға олжа ретінде таратылды.

          Жоғарыда пайғамбардың (с.а.с.) ешқашан әйелдерді әділетсіз өлтіруге бұйырмағандығы жатыр.  Өйткені, бейбітшілік діні саналатын ислам дініміз тек әйелдерді ғана емес, адамды басқа діннің мүшесі болса да әділетсіз өлтіруді бұйырмайды. 

          Қорыта айтқанда, Дәстүрлі Ислам діні Отанды, ел-жұртты, мал-мүлікті қорғап, Жаратушы Иені еске ала отырып қоғамда тыныштық сақтауды қасиетті борыш деп санайды. Дәстүрлі діннің басты қағидасының бірі бейбітшілік екенін ешқашан естен шығармауымыз керек.

  Түркістан облысы қоғамдық даму басқармасының

 «Дін мәселелерін зерттеу орталығы» КММ-нің

 Мақтаарал ауданындағы дінтанушы маманы  Д.Аманов

0 пікір